Ankieta

1. Jak często poświęcasz przynajmniej 15 minut tylko sobie: (wybierz najbliższą odpowiedź)

2. Kiedy przeznaczasz czas tylko na własne przyjemności, towarzyszą ci wtedy: (wybierz najbliższą odpowiedź)

3. Hasło: „Być w pełni dla siebie” kojarzy ci się przede wszystkim: (wybierz najbliższą odpowiedź)

4. Dbanie o siebie to twoim zdaniem przede wszystkim dbanie o: (wybierz najbliższą odpowiedź)

5. Do pełnego zadbania o własne potrzeby najbardziej brakuje ci: (wybierz najbliższą odpowiedź)

6. Najczęściej czujesz się krytycznie oceniana, kiedy: (wybierz najbliższą odpowiedź)

7. Najłatwiej jest ci być asertywną wobec: (wybierz najbliższą odpowiedź)

8. Jak często odczuwasz silny stres?

9. Jak często śpisz w nocy przynajmniej 7-8 godzin?

10. Twoje ulubione przyjemności, które pozwalają ci się odprężyć to: (wybierz najbliższą odpowiedź)

11. Jeśli dostałabyś 500 zł premii w pracy, większość kwoty wydałabyś na: (wybierz najbliższą odpowiedź):

12. Które rytuały sprawiają ci najwięcej przyjemności i dają poczucie, że zadbałaś o siebie: (wybierz najbliższą odpowiedź)

13. Nie poświęcasz sobie więcej czasu ze względu na: (wybierz najbliższą odpowiedź)

14. Wymarzone tygodniowe wakacje spędziłabyś z: (wybierz najbliższą odpowiedź)

15. Napisz (max. 1500 znaków), czym dla ciebie jest bycie #wpełnidlasiebie. 20 najbardziej inspirujących odpowiedzi nagrodzimy zestawami #wpełnidlasiebie. W skład zestawu wchodzi książka Agnieszki Maciąg „Miłość. Ścieżki wolności” oraz woda toaletowa s.Oliver Black Label Woman (30 ml).

Zobacz pełny regulamin akcji.

Zaznaczenie poniższych opcji daje możliwość otrzymywania informacji na temat nowości i promocji produktów i usług lub wzięcia udziału w innych konkursach.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administratorzy danych
1. Edipresse Polska SA, Wiejska 19, Warszawa.
2. Podmioty grupy Edipresse, których aktualna lista dostępna jest tutaj.
Cele przetwarzania danych
1. Organizacja i przeprowadzenie konkursu.
2. W razie wyrażenia odrębnej zgody – marketing bezpośredni.
Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Organizacja i przeprowadzenie konkursu - niezbędność danych do przeprowadzenia konkursu, niezbędność danych do wypełnienia obowiązku prawnego, prawnie uzasadnione interesy administratora.
2. Przetwarzanie szczególnych kategorii danych w celu organizacji i przeprowadzenia konkursu - dobrowolna zgoda.
3. Marketing - dobrowolna zgoda.
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; inne prawa, o których mowa tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej informacji o przetwarzaniu danych znajduje się w "Polityce Prywatności"